Diēta pēc horoskopa - Sarunas par svaru <!--if(Dziedniecība, latviskā vide)-->- Dziedniecība, latviskā vide<!--endif--> - Rakstu katalogs - Reiki seansi

  Es vēlu visiem Laimi! 

Vietnes izvēlne
Ieejas forma
Sadaļas kategorijas Kategorijas iedaļa

Viss par un ap Ho oponopono [23]
Interesanti raksti [79]
Cilvēka organisms un tā funkcijas [12]
Tautas medicīna [44]
Sarunas par svaru [24]
Audzēts Latvijā [38]
Baltu mantojums - Dainas, zīmes [69]
Ārstniecības augi [81]
Dziednieki [20]
Meklēšana
Galvenie » Raksti » Dziedniecība, latviskā vide » Sarunas par svaru

Diēta pēc horoskopa

Izvēloties uzturu, viena no iespējām ir lietot produktus, kas noteikti katrai zodiaka zīmei. Astrologi ir pārliecināti, ka diētas izvēle vistiešākā veidā ir atkarīga no cilvēka piederības kādai konkrētai zodiaka zīmei. Diēta pēc zodiaka zīmēm mūsdienās ir kļuvusi ļoti populāra. Šādā veidā tiek piemeklēts ne tikai sabalansēts uzturs, bet arī tiek noteikts pareizs dzīvesveids. Katrai zīmei tiek norādīti tie produkti, kas sakārto vielmaiņu, kā arī palīdz uzlabot veselības stāvokli. Ieteikumi palīdzēs piemeklēt nepieciešamo diētu un tikt skaidrībā ar to, kas ir veselīgs, bet kas – kaitīgs.

Diētas princips balstās arī uz zīmju iedalījumu pēc dzimuma. Auns, Dvīņi, Lauva, Svari, Strēlnieks, Ūdensvīrs tradicionāli tiek uzskatīti par stiprā dzimuma pārstāvjiem, bet Vērsis, Vēzis, Jaunava, Skorpions, Mežāzis, Zivis – par vājo dzimumu.

Vīriešu zīmēm nepieciešams pilnvērtīgs uzturs, jo šie cilvēki nevar ātri sasniegt sāta sajūtu, uzkodas vairos apetīti un palielinās izsalkuma sajūtu, kas draud ar to, ka pēc tam viņi ēdīs visu pēc kārtas, kamēr nebūs remdējuši izsalkumu. Kaut arī šīm zīmēm ir samērā aktīvs metabolisms, tas nespēj viņus paglābt no liekā svara. Saglabāt veselību un slaidu augumu palīdzēs individuāls ēšanas režīms, kurā noteikti ir jābūt gan brokastīm, gan pusdienām, gan arī vakariņām, turklāt noteiktos laikos. Ļoti svarīgas ir sporta nodarbības, ar kurām vēlams nodarboties dienas pirmajā pusē.

Sieviešu zodiaka zīmēm ir palēnināts metabolisms, tāpēc nedrīkst pieturēties pie stingra saraksta. Lai uzlabotu vielmaiņu, jāēd tikai tad, kad ir jūtams izsalkums. Enerģijas sadalījumam ir samērā liela nozīme, tāpēc Uguns un Ūdens stihijām nepieciešams daudz spēka. Šajā gadījumā, lai ēdiens tiktu labi pārstrādāts, ieteicams mazliet pavingrot. Fiziskās aktivitātes, tādas, kā, piemēram, pietupieni, noliekšanās uz priekšu un pagriezieni uz sāniem palīdzēs uzlabot apetīti un vispārējo pašsajūtu. Cilvēkiem, kuri piedzimuši Zemes un Gaisa stihiju zīmēs jāēd mierīgā gaisotnē un pirms ēšanas jāizslēdz visas fiziskās aktivitātes. Ieteicams doties nelielās pastaigās svaigā gaisā uzreiz pēc ēšanas. Tas palīdzēs Zemes un Gaisa zīmēm sadedzināt lieko enerģiju un nepieņemties svarā. Toties pirms gulētiešanas ieteicams neko neēst.

Ieklausieties turpmāk aprakstītajos padomos un atbrīvojieties no liekajiem kilogramiem vienreiz un uz visiem laikiem!

Auns

Ja runa ir par uzturu, tad Auniem nepatīk gatavot. Ienākot virtuvē viņi uz ātru roku labāk apēdīs to kas ir ledusskapī nekā pagatavos sev veselīgu maltīti. Auni ir ļoti aktīvi cilvēki, vienmēr atrodas kustībā tāpēc ātrās uzkodas ir viņu lielākā problēma. Auni ar prieku metīsies pie jaunas diētas, bet ar lielām grūtībām izturēs to līdz galam. Aunu problēma ir tā, ka viņiem rezultāti ir vajadzīgi uzreiz - tagad un tūlīt.

Diētas priekšnosacījumi:

Lai uzturētu savu ideālo svaru, Jums nepieciešama ilgtermiņa diēta. Izmantojiet savā uzturā mazkaloriju ēdienus, no rīta tukšā dūšā iedzeriet citronūdeni, kas pamodinās ķermeņi un vielmaiņu. Reizi nedēļā ēdiet tikai augļus un izdzeriet divus litrus ūdens. Ierobežojiet sevi ar 4 ēdienreizēm dienā. Aizmirstiet par uzkodām ēdienreižu starplaikos.

Ēdienkarte:

Brokastis (izvēlieties vienu variantu):
·   Viena vārīta ola, grauzdiņš maizes, tase beztauku jogurta;
·    25 g musli ar pienu, 1 ābols, 1 banāns.
Otrās brokastis vai vieglas pusdienas (izvēlēties vienu variantu):
·  Divas šķēles pilngraudu maizes ar salātiem (neierobežotā daudzumā) 50 grami liesa šķiņķa vai vistas (bez ādas), 1 ābols;
·   Dārzeņu zupa, viena pilngraudu maizīte, zaļie salāti, 75 grami tuncis, viens bumbieris;
·   150 g grilēta zivs, 125g vārīti kartupeļi, svaigi salāti (salātlapas, tomāti, gurķi utt.).
Vakariņas (izvēlieties vienu variantu):
·   75 g liesa gaļa, tvaicēti burkāni vai puķkāposti, svaigi salāti ar citrona sulu;
·   Grilēts steiks, tomāti, divas ēdamkarotes kukurūzas, porcija zaļo salātu ar garšvielām un citronu sulu.
Ieteicamie produkti:
Bietes, selerijas, puķkāposti, spināti, sīpoli, redīsi, burkāni, gurķi, sinepes, dateles, āboli, valrieksti, citroni.
Padoms:
Lai savu ķermeni uzturētu formā, Auniem noteikti ir jāsporto. Ja nepatīk apmeklēt sporta zāli, atrodiet sev alternatīvu – dejojiet vai brauciet ar riteni. Iemācieties ēdienu nevis steidzoties norīt, bet izbaudīt to! Pirms katras ēdienreizes atpūtieties no lielās steigas, ieelpojiet dziļi caur degunu un lēnām izelpojiet caur muti. Lai tā Jums ir īpašā meditācija pirms katras maltītes, tikai tad sāciet ēst.

 Vērsis

Vērši ir izteikti saldummīļi, un tas viņiem traucē nomest liekos kilogramus. Viņu galvenā dzīves bauda ir labs un sātīgs ēdiens un doma, ka no tā ir jāatsakās, dzen Vēršus izmisumā. Viņiem ir palēnināta vielmaiņa, tāpēc cītīgi jāseko savai ēdienkartei. Atsakieties no ēdieniem kafejnīcās, bet baudiet maltīti mājās nesteidzoties un mierīgā atmosfērā. Pozitīvais ir tas, ka Vērši, ja ļoti vēlas, var izturēt ilglaicīgas diētas. Vēl labāk, ja Jūsu jaunajam uzturam piebiedrosies ģimenes locekļi vai darba kolēģi. Jāpiebilst, ka diētas laikā ir jāaizmirst par šokolādi un gardajām kūciņām. Vairāk pievērsieties sportam un aktīvam dzīvesveidam.

Diētas priekšnosacījumi:

Ja nevarat atteikties no uzkodām, tad saldumu vietā lietojiet svaigus augļus. Ēdiet daudz dārzeņu, it īpaši svaigā veidā. Reizi nedēļā variet atļauties ēst cūkgaļu vai sulīgu steiku, kas pagatavots uz grila. Sātīgākai dienas ēdienreizei ir jābūt pusdienām, toties pārējās maltītes sevi vajadzētu ierobežot.

Ēdienkarte:
Brokastis (izvēlieties vienu variantu):
·   Tostermaize, nedaudz marmelādes, ābols;
·   Šķēlīte grillēta bekona, tomāts, 2 sausmaizītes;
·  25 g nesaldinātas brokastu pārslas ar liesu pienu, mazs banāns.
Pusdienas (izvēlieties vienu variantu):
·     Gabals melones, 250 g grillētas vistas kājas (bez ādas), liela porcija svaigu salātu, maza tāfelīte tumšās šokolādes (ja ļoti gribas saldumus);
·   Dārzeņu zupa, 2 pilngraudu maizes šķēles, 50 grami liesa šķiņķa, 4 ēdamkarotes biezpiena, liela porcija salātu, bumbieris, tasīte karstas šokolādes;
·   2 grauzdiņi, 125 g vārītu pupiņu, tomāts, 25 g rīvēta Čedaras siera, 2 auzu pārslu cepumi.
Vakariņas:
liela porcija jaukto salātu ar vienu no šādiem papildinājumiem:
·   2 ēdamkarotes biezpiena ar sasmalcinātiem ananāsiem;
·   50 g smalki sagrieztas vārītas vistas (bez ādas);
·    Sardīnes tomātu mērcē.
Ieteicamie produkti:
Aknas, spināti, bietes, puķkāposti, kāposti, sīpoli, ķirbji, redīsi, jodētais sāls, augu eļļa.
Padoms:
Jums ir jākontrolē vēlme pēc saldumiem un miltu izstrādājumiem. Pirms maltītes apēdiet ābolu vai iedzeriet piparmētru tēju. Ja nespējat izturēt lielo slodzi sporta zālē, pievērsieties jogas nodarbībām vai pilatēm. Pastaigas svaigā gaisā vai nūjošana Jums palīdzēs veidot perfektu augumu.

 Dvīņi

Dvīņi visu laiku kaut ko košļā - rieksti, cepumi, kūkas. Mute ir pastāvīgā kustībā ... un viņi vienkārši nevarat pārtraukt ēst. Dvīņiem ir grūti sevi piespiest aiziet uz sporta zāli. Labākajā gadījumā viņi pazvilnēs saulītē vai nedaudz nopeldēties. Dvīņi pēc dabas ir spontāni, tāpēc viņiem nepatīk, ja kāds norāda par auguma nepilnībām vai neveselīgu dzīvesveidu. Parasti viņi ir apmierināti ar savu izskatu, pat tad, ja ir kāds lieks kilograms. Viņi diētas uzskata par garlaicīgu nodarbi, tāpēc reti kurš no Dvīņiem tās ietur.

Diētas priekšnosacījumi:

Dvīņu uzturam jābūt daudzveidīgam. Monotonas diētas nederēs. Ieteicami ir piena produkti, bet jāizvairās no miltu izstrādājumiem. Lietojiet daudz šķidruma līdz 2-3 litriem dienā. Tas var būt minerālūdens, nesaldinātas tējas vai dārzeņu buljons.

Ēdienkarte:
Izvēlies no piedāvājuma vienu variantu un pievienojiet katram no tiem liela porciju jaukto dārzeņu salātu ar citronu sulu.
Brokastis (izvēlieties vienu no iespējām):
2 šķēles maizes ar kādu no šādiem papildinājumiem:
·      25 g rīvēta Edam siera, tomāts;
·      25 g vārītas pupiņas vai spageti;
·     1 vārīta ola, 1 banāns ar 2 ēdamkarotēm jogurta.
Pusdienas (izvēlieties vienu no iespējām):
Gaļa vai zivis:
75 g liesa gaļa vai 150 g grilētas zivs ar 2 ēdamkarotēm vārītu rīsu, zaļās pupiņas, pipari, kāposti, selerijas.
Uzkodas no vārītiem kartupeļiem:
200 g kartupeļu biezenis ar vienu no šādām piedevām:
·       3 ēdamkarotes biezpiena;
·       2 ēdamkarotes vārītas pupiņas;
·      2 ēdamkarotes dabiskā jogurta ar 6 g rīvēta siera.
Vakariņas - augļu uzkodas (izvēlieties vienu variantu):
·    1 ābols, 1 apelsīns, 1 banāns (vai salāti no šiem augļiem);
·     25 g nesaldinātu musli ar sagrieztu bumbieri;
·    1/2 vidēja izmēra melone, 100 g avenes (var saldētas), 1 gab. biskvīta.
Ieteicamie produkti:
Piena produkti, kāposti, liesa gaļa, zivis, olas, siers, rieksti, soja, zaļie zirnīši, bietes, sparģeļi, burkāni, puķkāposti, kukurūza, selerijas, aprikozes, persiki, plūmes, ananāsi.
Padoms:
Ēdiet nesteidzoties, brokastis, pusdienas un vakariņas ieturot vienā un tajā pašā laikā. Izvairieties no uzkodām, kā arī no ātrās ēdināšanas iestādēm. Saņemieties un sāciet sportot!

 Vēzis

Vēžiem galvenās problēmas rodas no pārēšanās. Samērā bieži rodas tūska, tāpēc būtu jāatturas no uztura, kas ir bagāts ar cukuru, cieti un taukvielām. Vēži ir pārliecināti, ka ceļš uz mīļoto sirdi iet caur vēderu, cenšoties pagatavot kaut ko garšīgu un treknu. Nav pārsteigums, ka viņu svars ir atkarīgs no piekoptā dzīvesveida. Starp citu, Vēžiem ļoti patīk šampanietis un viņi nevar pretoties čipsiem un treknām zivīm. Šiem cilvēkiem zaudēt svaru, ir liela problēma tāpēc izvēlieties intensīvas nodarbības sporta zālē.

Diētas priekšnosacījumi:

Vēži ir lieliski pavāri sev un saviem mīļajiem. Tāpēc izmantojiet šo talantu, pagatavojot dažāda veida salātus no dārzeņiem un augļiem. Tas ir pirmais solis ceļā uz slaidu augumu. Ēdiet septiņas porcijas dienā, protams, lietojot uzturā svaigus dārzeņus vai liesu gaļu. Par uzkodām gan ir jāaizmirst. Salātiem izmantojiet nedaudz olīveļļas, sinepes, medu vai augļu etiķi.

Ēdienkarte:
Brokastis (izvēlieties vienu no iespējām):
·   Glāze granātābolu sulas, 50 g šampinjonu, grauzdiņš maizes ar ceptiem tomātiem;
·    2 šķēles maizes ar 25 g kūpināta laša, citronu sula;
·   1/2 vidēja lieluma melone, 1 ābols, banāns, dažas vīnogas un nedaudz nesaldināts musli.
Pusdienas (izvēlieties vienu no iespējām):
·    1/2 avokado ar citronu sulu un 50 g garneles, liela porcija jaukto dārzeņu salātu;
·   2 cepti vistu stilbiņi (bez ādas) ar garšvielām - 2 ēdamkarotes jogurta, sinepes, karija pulveris, tomāti, baziliks un sīpols;
·   2 šķēles maizes ar 1 olu, aplaista ar citrona sulu, gurķis un salātu lapas.
Vakariņas (izvēlieties vienu no iespējām):
·    50 g vistas (bez ādas), sēņu zupa, sparģeļu salāti, 1 kartupelis;
·    150 g krabju vai austeres ar lielu porciju svaigu salātu, 125 g kartupeļu;
·     25 g grilēts romšteks, 75 g kartupeļu, sacepti tomāti, ziedkāposti, dažas vīnogas.
Ieteicamie produkti:
Rieksti, liesa gaļa, jūras produkti, siers, jogurts, kāposti, ķirbji, sīpoli, apelsīni, citroni, olas dzeltenums, rozīnes, piens, rudzu maize.
Padoms:
Vēži nevarat lepoties ar slaidu vidukli tomēr nekas nav neiespējams! Ar vingrinājumiem un gribasspēku var panākt satriecošus rezultātus. Vēžiem ir jāiemācās kontrolēt savu garastāvokli. Sports var palīdzēt atbrīvoties no negatīvās enerģijas. Ja vismaz divas reizes nedēļā brauksiet ar velosipēdu vai apmeklēsiet baseinu, Jūs panāksiet, ka liekie kilogrami tiks uzvarēti.

turpinājums -



Avots: http://www.tvshopextra.lv/item-200-Di%C4%93ta-p%C4%93c-horoskopa-.html?utm_source=ExtraMail_22-03-2012&utm_medium=TVshop
Kategorija: Sarunas par svaru | Pievienoja: Saulite (26.03.2012) W
Skatījumu skaits: 1283 | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
Pievienot komentārus var tikai reģistrēti lietotāji.
[ Reģistrācija | Ieeja ]
Mūsu aptauja
Kādu informāciju meklējat vietnē?
Atbilžu kopskaits: 2259
Mini-čats
Vietnes draugi
Statistika

Kopā Online: 5
Viesi: 5
Lietotāji: 0

Copyright © reiki.ukoz.lv 2016 Grāmatu un tulkojumu jebkāda veida pārpublicēšana - aizliegta!
Bezmaksasmājas lapu uzturēšana - uCoz