Nokāpiet no krusta! /O.Demidovs/
Reliģiskais fanātisms
Kad
ticība un uzticība reliģiskām dogmām ir pilnībā atbrīvotas no saprāta
kontroles, no veselā saprāta cenzūras, var sākt attīstīties reliģiskais
fanātisms. Šī apziņas forma ir bīstama, vispirms, pašiem cilvēkiem, kas
ir fanātiski uzticīgi reliģiskai mācībai, bet visbiežāk - reliģiskai
organizācijai. Tā ir viņu pašu bēda. Fanātisms tā ir galējība. Viņu var
salīdzināt ar narkomānijas formu. Kas ir raksturīgs, reliģiozs fanātiķis
visbiežāk nepārzina reliģisko mācību, kurai viņš ir uzticīgs. Ja mēs
runājam par kristietību, tad kristīgu fanātiķu vairākums nelasīja
Bībeli. Tēlaini runājot, tie ir ļaudis ar milzīgu ērkšķu vainagu uz
galvas. To apziņas matricas ir tik stipri sabojātas un nobloķētas, ka
cilvēks nav spējīgs patstāvīgi uztvert reliģisko mācību. Un tad, itin
bieži uztverot to ļoti virspusēji un burtiski, viņš ir spiests pilnīgi
uzticēties reliģiskai organizācijai, kura šo mācību sludina. Bet
visbiežāk šie ļaudis uztver tikai to, ko paši grib dzirdēt. Tamlīdzīgas
situācijas cēloņi bieži atrodas katras konkrētas dvēseles pagājušajos
iemiesojumos un smagā karmā, kura to laikā ir uzkrāta. Viena no īpaši
bīstamām fanātisma izpausmēm ir «mocekļa apziņa», kad cilvēks, pat tad
kad viņa dzīve ir pārvērtusies par elli, turpina stūrgalvīgi uzskatīt
ciešanas kā līdzekli lai pēc nāves nokļūt paradīzē. Sanāk apburtais
loks. Cilvēks cieš un nevar palīdzēt sev pārtraukt ciest, tāpēc, ka
reliģija iestāstīja viņam, ka par savām ciešanām šajā pasaulē viņš
saņems atalgojumu viņpasaulē. Ciešanas var palīdzēt mums mūsu attīstībā,
bet tikai tad, kad mēs meklējam izeju no situācijas, kurā mēs ciešam.
Bet iesprūst ciešanās, cerot, ka mēs par to kādreiz tiksim apbalvoti, -
tā nav labākā ideja.
Grēcīguma un vainas Dieva priekšā ilūzija
Reliģiskas
dogmas postulē grēka, krišanas grēkā, iedzimtā grēka koncepcijas, un kā
sekas tam, dogmas rangā ir celta ideja par to, ka mēs, cilvēki, visi kā
viens esam vainīgi Dieva priekšā. Tiek apgalvots, ka pasaule dzīvo
grēkā, un tātad, visi cilvēki ir grēcīgi Dieva priekšā un viens otra
priekšā. Vēl jo vairāk, tiek apgalvots, ka katrs personīgi ir vainīgs
tajā, ka Kristus bija piesists krustā, tāpēc ka viņš tika piesists
krustā mūsu grēku dēļ.
Kas tad
ir grēks? Lūk, šā jēdziena skaidrojumi, kas ir atrodami internetā:
„Grēks” ir kristīgas teoloģijas jēdziens, kas nozīmē – „nodarījums”,
„pārkāpums pret Dievu”; rīcība, kura pārkāpj Dieva likumu; vaina Dieva
priekšā.
Dieva
likumus mūsu sabiedrībā mums interpretē reliģija. Reliģija arī runā par
vainu Dieva priekšā. Tātad, ārpus reliģijas un teoloģijas, ja ņemt par
pamatu šīs definīcijas, nepastāv nedz grēks, nedz vaina Dieva priekšā.
Tās ir ilūzijas. Katrs taču saprot, ka jebkādam notikumam vai darbībai
ir gan pozitīva, gan negatīva puse. Es gribu teikt tikai to, ka
neeksistē rīcības, par kuru Radītājs cilvēku nosoda. Bet reliģija
apgalvo, ka par to grēkiem Dievs cilvēkus sodīs. Es apgalvoju, ka
neeksistē tādu grēku, par kuriem pienākas sods no Dieva. Nepastāv grēks,
kurš ir sodīts ar nāvi. Bet grēks kā jēdziens, neapšaubāmi, eksistē.
Par grēku var uzskatīt jebkādas darbības, kuras nodara kādam kaitējumu,
tajā skaitā arī pašam sev. Tomēr nevajag tādas darbības nosodīt. Nevajag
nosodīt citus un vēl jo vairāk - sevi.
Es
negribu sacīt, ka nevajag sodīt noziegumā vainīgo. Katram, kurš
izdarījis noziegumu, jāsaņem pelnīts sods. Es runāju par paša nozieguma
fakta iekšēju uztveri. Citu nosodījuma vietā daudz labāk ir izrādīt
līdzjūtību un atzīt to faktu, ka tas kas ir izdarījis noziegumu jau,
pats sevi sodīja, tāpēc ka viņam nāksies sastapties ar nozieguma
karmiskām sekām. Ja mēs to atzīstam, tad atkrīt jebkāda nepieciešamība
vēlēt atdarīt viņam pēc nopelniem, jo mēs saprotam, ka par to parūpēsies
augstākā taisnīguma likums. Un tas nav sods «no Dieva», bet vispārēju
likumu darbība, konkrētāk - karmas likuma. Vienkāršāk runājot - ja jūs
pieskarsieties elektriskiem vadiem, kas atrodas zem sprieguma, tad jūs
dabūsiet pa pirkstiem ne tāpēc, ka Dievs tā grib, bet tāpēc, ka jūs
veicāt darbību, kurai seko šī nepatīkama mācība. Pāridarījums kādam ne
vienmēr rada radītās karmas momentāno atstrādi, bet tas nenozīmē, ka
tieši Dievs gatavo jums nepatikšanas nākotnē. Tas nozīmē, ka jūs
palaižat notikumu ķēdīti, kura noteikti atgriezīsies pie jums un jums
iesitīs. Un kad tā notiek, nevajag vainot Dievu, kurš jūs it kā sodīja.
Labāk pacenšaties saprast, kādu kļūdu jūs pieļaujat pagātnē un kad to
sapratīsiet, izdariet secinājumus, lai neatkārtotu šo kļūdu nākotnē. Tas
ir no jebkāda grēka vajag iegūt mācību tā vietā, lai nosodītu sevi vai
citus. Un, protams, vajag veikt iekšējo darbību, kura noslēdzas
nožēlošanā un piedošanā. Piedodiet citiem un sev.
Jebkāds
grēks agri vai vēlu ved cilvēku pie sapratnes, ka viņš rīkojās
nepareizi, un tātad viņš nonāks pie nožēlošanas. No kļūdām mēs mācāmies
un tāpēc, jebkāda kļūda – tā ir vispirms mūsu mācība, bet ne vis grēks,
par kuru mums vajag sevi vai citus vainot. Uz Zemes neeksistē neviens
cilvēks, kurš nav pieļāvis kļūdas, tādam cilvēkam vienkārši nav vērts
šeit būt. Mūsu planēta ir unikāla vieta Visumā tāpēc, kā te eksistē
izvēles brīvība. Mēs, kā Gaismas būtnes, atnākam šeit daudzreiz,
iemiesojoties tieši tādēļ, lai pilnībā piedzīvotu izvēles brīvības
pieredzi. Šeit mums ir atļauts darīt visu, tikai ar vienu nosacījumu, -
ko sēsi, to pļausi. Tādēļ mūsu kļūdas nākas labot mums pašiem, ja ne
šajā, tad nākamajās dzīvēs, tāds ir karmas likums. Un neviens neatņem
mums šo unikālo pieredzi un nevar kaut ko no mums noņemt bez mūsu
piekrišanas. Cilvēks var atbrīvoties no karmas, ja viņš sapratīs mācību,
kuru viņam vajag apgūt. Tam mācīja Kristus, tomēr viņa mācība par karmu
arī tika ignorēta un noslēpta.
Vēl
viena ilūzija piedzima no nāves bailēm, ilūzija par dvēseles glābšanas
no nāves nepieciešamību. Tiek apgalvots, ka sods par grēku ir nāve, bet,
tā kā visi sākotnēji ir grēcīgi, tad visi ir pelnījuši nāvi. Vienīgais
glābšanas ceļš ir pieņemt Kristus izpirkšanas upuri krustā.
Tajā
pašā laikā reliģija no mums slēpj to, kādēļ mēs vispār dzīvojam un kādēļ
atnākam uz šo planētu Zemi. Iemiesojumu skaits uz Zemes tika samazināts
līdz vienai dzīvei, reinkarnācijas ideja tika izsvītrota no Kristus
mācības. Tātad no vienas puses par šīs vienīgās dzīves jēgu kļūst grēku
izpirkšana, ticot tam kā Kristus bija upurējis sevi krustā lai mūs visus
glābt, no citas puses mums tam ir maz laika, tikai viena dzīve, pēc
kuras mūs gaida briesmīga tiesa. Rodas jautājums, vai var cilvēks, kas
pieņēma tamlīdzīgas koncepcijas, paistam mīlēt Dievu, kurš par
nepaklausību un «grēkiem», draud viņam ar nāves sodu dvēselei? Vai viņš
var mīlēt Dievu, kuram bija vajadzīgs Kristus asiņains upuris? Baidīties
var, bet diez vai mīlēt. Vai var cilvēks, kurš tic tam, ka viņa
dvēselei draud nāve, būt laimīgs dzīvē? Bailes, cik dziļi tās neslēpt
sevī, saindēs cilvēka dzīvi vienmēr. Daudzi cilvēki nāves baiļu
ietekmēti pazaudēja priekšstatu par to, ko nozīmē īsts prieks un laime.
Lūk, Jaunajā derībā ir konkrēti sacīts, kas ir vajadzīgs mūžīgās dzīves iegūšanai:
„Patiesi,
patiesi Es jums saku: kas Manus vārdus dzird un tic Tam, kas Mani
sūtījis, tam ir mūžīgā dzīvība, un tas nenāk tiesā, bet no nāves ir
iegājis dzīvībā”. (Jāņa, 5:24).
Te nav
teikts ne par kāda upura nepieciešamību, runa iet tikai par ticību
Radītājam. Mums nav nepieciešamības baidīties par savas dvēseles
izdzīvošanu vienkārši tāpēc, ka mums nekas nedraud, Debesu Tēvs, kurš
mūs mīl, ir gatavs mūs pieņemt līdzko mēs atvērsimies viņa Pilnīgai
Mīlestībai. Nāve kā tāda nepastāv, ir tikai pārejas no vienas dzīves
citā. Mēs visi esam nemirstīga Radītāja nemirstīgi bērni. To vajag
apzināties, lai bailes no nāves un no nosodījuma par grēkiem nesaindētu
mūsu dzīvi.
Kas
attiecās uz tiem, kuru ticība Radītājam ir vāja, tad pēc fiziskā ķermeņa
nāves tiem būs jāiet caur tiesu, bet šī tiesa nav kaut kāds nosodījums,
bet, būtībā, ir darbs pār kļūdām pēcnāves esamības stāvoklī. Tāds darbs
ir nepieciešams tādēļ, lai nākamajā iemiesojumā mēģinātu izlabot kļūdas
un sasniegt lielāku ticību Radītājam. Šo ideju ir neiespējami pieņemt
bez dvēseļu pārdzimšanas idejas pieņemšanas, kuru reliģija no mums
noslēpa.
Šo
upura, grēcīguma, nosodījuma un dvēseles nāves koncepciju iluzoriskums
top acīmredzams, kad mēs sākam saprast, kāpēc mēs atnākam uz šo Zemi, ko
mēs šeit darām un kas mēs īstenībā esam. Kā jau tika teikts augstāk,
mēs esam Radītāja daļiņas, vienota vesela daļiņas, kuras atnāk
materiālajās pasaulēs tādēļ, lai iegūtu dažāda veida pieredzi, gan
pozitīvo un patīkamo, gan pieredzi, kura ir negatīva, saistīta ar
ciešanām. Visas mūsu savstarpējās attiecības, kas ir gan pozitīvas, gan
negatīvas mēs ieplānojam iepriekš, pirms atnākt uz Zemi un iemiesoties.
Nokrītot mēs mācāmies celties, kļūdoties, mācāmies neatkārtot kļūdas
turpmāk, nodarot kādam ciešanas, mācāmies piedošanai un līdzcietībai.
Viss tas, kas saucās par grēku, tās ir mūsu kļūdas, no kurām mēs
mācāmies. Vai tas nozīmē, ka mums vajag tiekties negatīvi rīkoties un
kādu sāpināt? Protams, ka nē. Tas mums sanāk it kā pats par sevi (tāpēc,
kā tas bija ieplānots dzīves scenārijā), īpaši attiecībā pašiem pret
sevi. Bet tiekties uz labo, tiekties uz pilnību noteikti vajag. Nevajag
tāpat arī nosodīt kādu, to skaitā arī sevi pašu par pieļautām kļūdām.
Mēs vienmēr rīkojamies tā, kā šajā momentā varam un esam spējīgi,
atkarībā no apstākļiem. Vai tad vajag vainot apstākļus? Protams, ka nē.
Mēs taču paši tos radām, mēs paši tos esam ieplānojuši, kad kopā ar
citām Gaismas Būtnēm no mūsu Gaismas Ģimenes rakstījām savas dzīves
scenāriju. No kļūdām mēs mācāmies. Kā mēs varam kaut kam iemācīties, ja
nepieļausim kļūdas vai kā ir pieņemts teikt, nesagrēkosim? Un pēdējais.
Vai Kristus ir paņēmis uz sevi visus mūsu grēkus? Pirmkārt, grēks tā ir
iluzoriska, izdomāta koncepcija, un tātad, arī nebija ko ņemt uz sevi.
Bet tad var būt viņš ir paņēmis uz sevi mūsu kļūdas un nepilnības? Tad
pazūd mūsu uzturēšanās uz Zemes cilvēka veidolā jebkāda jēga, mēs taču
šeit esam tieši tādēļ, lai kļūdītos un izlabotu kļūdas un mācītos no
tām. Un vispār, vai tad ir iespējams ņemt uz sevi kāda kļūdu? Ja tas pat
būtu iespējams, tad ar to pašu cilvēkam tiktu atņemta iespēja iegūt
viņa personīgo nenovērtējamo pieredzi.
Avatārs
ir atnācis uz Zemi ne tādēļ, lai uzkrautu sev virsū kāda grēkus vai
kļūdas. Viņš atnesa uz Zemi ideju, kura bija pilnīgi jauna tajā laikā,
Radītāja beznosacījuma mīlestības ideju pret visiem saviem bērniem bez
jebkādiem izņēmumiem. Tajā arī noslēdzās viņa misija. Un turklāt, viņš
kā Dievs Radītājs, pats nodzīvoja dzīvi cilvēciskajā ķermenī, iegūstot
savu personīgo neatkārtojamo pieredzi.
Faktiski visas augstākminētās ilūzijas un stereotipi veido mazvērtības kompleksu, pakļautības un verdzības psiholoģiju.
Tās ir pagātnes cilvēka apziņas īpašības, tāda apziņa nav derīga
nākotnei. Materiāla verdzība izpaužas tajā, ka cilvēks noslēdz sevi
materiālajā pasaulē, pirmajā vietā vienmēr liek materiālo vēlmju
apmierinājumu, tajā pašā laikā nerūpējoties par dvēseli, viņa dvēsele
cieš tāpēc, ka viņa nesaņem prieku. Mentāla verdzība izpaužas tajā, ka
cilvēks ir apsēsts ar ideju, aizraušanos, kad viņa prāts, kurš ir
pārņemts ar ideju vai pieķeršanos, valda pār cilvēka dzīvi un rīcību.
Garīga verdzība izpaužas tajā, ka patieso garīgumu cilvēkam aizstāj
reliģiskas vai ezotēriskas idejas, kuras cilvēks liek augstāk par visu.
Pakļaušanas un verdzības enerģijas var būt sajūtamas kā tieksme kaut ko
darīt pretēji cilvēka dvēseles vēlmei, piemēram, kaut kādu darbību vai
pienākumu izpilde, kura nedod cilvēkam neko pozitīvu, bet tikai atņem
viņam laiku un spēkus, bet viņš tos izpilda vienkārši tāpēc ka «tā
vajag». Cilvēks turklāt pat var domāt, ka viņš to visu grib darīt.
Diemžēl, ar šo pakļautības stāvokli cilvēki sarod un pārstāj to pamanīt,
uzskatot, ka tiem viss ir kārtībā un tie nodarbojas ar to, ar ko tie
grib nodarboties. Kam īstenībā pieder tādas vēlmes? Kuru intereses
apkalpo cilvēks, kas dzīvo ilūzijās un melu priekšstatos par realitāti?
Gadījumu vairākumā tās ir neredzamās pasaules spēku vēlmes, egregoru,
astrālo būtņu vēlmes, kuras ir pakļāvušas cilvēku. Tie neļauj atvērties
cilvēkā radīšanas enerģijām un potenciāliem, viņa personīgiem talantiem
un dievišķām spējām, kuras viņš nevar apzināties un parādīt pilnā mērā.
Tikai tad, kad cilvēks nodarbojas ar to, ar ko viņš patiesi grib
nodarboties, brīvi domā, runā un rīkojas, komunicē ar tiem, ar kuriem
viņš grib komunicēt, neapspiež savu dvēseli, tikai tad viņš ir brīvs un
var būt patiesi laimīgs.
Krucifiksa simbolika un tās iedarbība uz cilvēka dzīvi
Par galveno okulto simbolu kristietībā kalpo krusts ar piesisto cilvēku.
Apskatīsim šo simbolu sīkāk. Šeit rodas daudz jautājumu. Kad un kādēļ
viņš parādījās? Ko simbolizē? Un pavisam naivs jautājums - vai tad pašu
Jēzu Jordānā Jānis Kristītājs arī kristīja ar šā simbola palīdzību?
Atcerēsimies, kā Bībelē tiek aprakstītās Jēzus kristības. Jānis
Kristītājs sludināja grēku nožēlošanu un kristīja cilvēkus, kuri nāca
pie viņa, Jordānas ūdeņos. Viņš aicināja tos radīt cienīgu nožēlošanas
augli, t.i. izmainīties, pārtraukt ļaunus darbus un darīt labo. Viņš
tāpat runāja par to, ka tas kas nāks pēc viņa (Jēzus) kristīs jau ne ar
ūdeni, bet ar Svēto Garu. Nebija viņam nekādu krustu, nekādu vispār
zīmju un simbolu, bija vajadzīgs tikai cilvēka kas atnāk kristīties tīrais nodoms. Un šis notikums tajos laikos nesaucās par kristībām, tā bija iniciācija.
Lūk, vēsturiska informācija par krucifiksu:
„Krucifikss
— tas ir krusts ar Jēzu Kristu, kurš tajā ir piesists. Tas ir viens no
svarīgākiem kristietības simboliem, kurš attēlo Kristus, kas piesists
krustā ciešanas un nāvi. Bieži pie krusta pamatnes ir attēlots
galvaskauss un kauli, kā atgādinājums par to, ka Kristus bija sists
krustā uz Golgotas, kas tulkojumā nozīmē «galvaskauss». Uz lieliem
baznīcu krucifiksiem krusta divās malās ir attēloti Dievmāte un
apustulis Jānis, kas stāvēja saskaņā ar Evaņģēliju sodīšanas laikā pie
paša krusta. Liels krucifikss cilvēciskā augumā parasti tiek novietots
dievnamā vai tam pretī. Katoliskā baznīcā ir pieņemts (mazāka izmēra)
krucifiksu kārt mājās vai (lielāka izmēra) likt pretī mājai, kā atgādinājumu par to, ka Kristus nomira par mūsu grēkiem. Pareizticīgā tradīcijā krustiņi, kurus vajag nesāt uz kakla tāpat parasti tiek uztaisīti krucifiksa veidā.
Pirmajos kristietības gadsimtos krustus taisīja bez Kristus attēla.
Krucifiksa attēls pirmoreiz parādījās V — VI gs., un uz pašiem senākiem
no tiem Kristus ir attēlots dzīvs, apģērbos un vainagots ar kroni. Ērkšķu
vainags, brūces un asinis, kuras vāc kausā, rodas vēlos Viduslaikos
līdzās citām detaļām, kam ir mistiska vai simboliska nozīme.
Krucifikss viņa mūsdienīgajā izskatā radās no Kristus krucifiksa ainām,
kuras ir attēlotas skulptūrās vai gleznās, turklāt šo ainu citu
dalībnieku figūras — Jaunavas Marijas, apustuļa Jāņa, Marijas
Magdalēnas, eņģeļu, kā arī Golgatas ciešanu dažādi simboli ar laiku tika
likvidēti vispār, vai arī tiek attēlojami uz krusta stieņu paplašinātām
malām”.
Doma ir
materiāla, domforma ir dzīves programma, tas jau sen ir zināms.
Domforma, programma var būt izveidota dažādos veidos: vārdos, skaņās,
tēlā, simbolā. Krusts ar krustā sisto cilvēku ir tēls, kurš nes sevī
programmu. Cilvēks, ar kuru notiek okultais baznīcas rituāls ar šā tēla
pielietojumu, enerģētiskajā līmenī saņem programmu, kuru nes sevī šis
tēls. Bet programma pārskatāmi ir redzama, jā skatīties ar acīm, kuras
nav aizmiglotas ar ilūzijām. Tā ir ciešanu programma.
Piesistās rokas programmē bezpalīdzību un ierobežotību darbībā un
pašrealizācijā, piesistās kājas programmē neiespējamību virzīties pa
attīstības ceļu, ērkšķu vainags, kas ar ērkšķiem ir ieduries galvā bloķē
cilvēka apziņu tādējādi, ka cilvēks nav spējīgs apzināties savu bēdīgo
stāvokli un pat vēl jo vairāk, ir pārliecināts par to, ka tā tam arī
jābūt. Turklāt, cilvēkam, kas ir sists krustā, ir aizvērta ciet sirds
čakra (viņam šķiet kā Tēvs debesīs ir atstājis viņu), kas programmē
saiknes pārtraukšanu ar Radītāju, tādēļ, lai cilvēks nevarētu sadzirdēt
viņa balsi sevī iekšā.
Bet, ja
mēs paskatīsimies šā tēla apakšdaļā, tas ir zem kājām, tad tur mēs
atradīsim galvaskausu un kaulus — nāves simbolu. Tieši tur, dažus
centimetrus zem mūsu kājām atrodas čakra, caur kuru mēs esam saistīti ar
Māti Zemi. Pats krusts (tajā skaitā arī Т-veida krusts) - tas ir sens
simbols ceļa apzīmējumam, bet dažās tradīcijās krustojums ir enerģiju
tikšanās vieta. Tādējādi, krusts — tā ir antena; kad cilvēks tika sists
krustā, sāpes izstarojums ēterī daudzkārt pastiprinājās un ieguva
virzienu.
Tamlīdzīgas
programmas darbības rezultāts cilvēkā ir ciešanu ceļš. Ciešanu
programma iedarbojas ne uz visiem cilvēkiem vienādi. Daudz kas ir
atkarīgs no katra konkrēta cilvēka garīgā spēka, rakstura īpašībām un
karmas. Bet fakts ir neapstrīdams, šī programma ir jaudīgs šķērslis ceļā
uz Gaismu. Kad cilvēks nēsā krustiņu ar krucifiksu uz ķēdītes,
visbiežāk viņš atrodas uz sirds čakras. Sanāk, ka šā ciešanu tēla
izstarojums traucē sirds čakras atvēršanai un darbībai Gaismas un
Mīlestības režīmā.
Ja
salīdzināt vesela cilvēka un cilvēka, kurš ir enerģētiski „piesists
krustā” čakru sistēmu tad var ar pārliecību teikt, ka „piesistam krustā”
ir dezorganizēta, izjaukta nulles čakras darbība, kura atbild par
saikni ar Zemi, sirds čakras darbība, caur kuru notiek saskarsme ar
garīgiem plāniem, kurā ir jāmājo Mīlestībai, un tāpat arī trešās acs
čakras darbība, kura atbild par garīgu redzi, uz tās ir uzlikts ērkšķu
vainags. Tādējādi, cilvēkam nav mīlestības saskarsmes ar Māti Zemi un ar
Tēvu Radītāju, un tāpat viņš nevar ieraudzīt notiekoša ar viņu garīgu
būtību, viņš nepamana it kā acīmredzamos faktus.
Apspiestajā
stāvoklī atrodas arī visas citas čakras – pamata čakra, sakrāla čakra,
saules pinuma čakra, kuras ir atbildīgas par cilvēka izpausmi
materiālajā pasaulē, kakla čakra, kura ir atbildīga par saskarsmi,
vainaga čakra, kura saista cilvēku ar Kosmosa garīgiem līmeņiem, ja viņa
ir aizvērta ciet vai darbojas nepareizi, tad cilvēks neizjūt vajadzību
patiesā garīguma meklējumos, tad viņam var būt sagrozītie priekšstati
par garīgumu. Tieši tādēļ reliģiozs cilvēks var domāt par sevi kā par
garīgu cilvēku, kaut arī tā ir kļūda.
Rezumēsim
mūsu prātojumus un paskatīsimies, par ko tika pārvērsta Kristus mācība
par Radītāja mīlestību. Šī mācība tika pārvērsta mācībā par cilvēka
dvēseles bojāeju, par viņa grēcīgumu un niecīgumu.
„Un, tāpēc ka netaisnība ies vairumā, mīlestība daudzos izdzisīs”. (Mateja, 24:12).
Kas ir
netaisnība? Netaisnība ir Kosmisko likumu nezināšana un pārkāpšana,
galvenais no kuriem ir Mīlestības likums. Te arī ir atbilde uz
jautājumu, kāpēc ir izdzisusi mīlestība cilvēkos.
Sestā
Stara laikmeta vēl viens bēdīgs rezultāts ir sagrozījums attīstībā tikai
garīgā ideāla pusē, un, kā sekas, pārāk slikti sadzīves apstākļi
cilvēku vairākumam. Jā par ideālu tika uzskatīta attālināšanās no
materiālās dzīves un lūgšanas vientulībā, tad par materiālas dzīves
puses attīstību nebija ne runas. Sabiedrības apziņā tika izveidots
stiprs materiālās pārticības nosodījuma stereotips. Lūk, kāpēc daudzos
cilvēkos ir stipri iesakņojusies pārliecība, ka būt bagātam, pārticīgam,
nodrošinātam, priecīgam un laimīgam ir egoistiski.
Nokāpiet no krusta un radiet sevi no jauna
Ir
pienācis laiks, kad mums vairāk nav vajadzīgas ciešanu mācības, un tāpat
mums vairāk nevajag akli ticēt un uzticēties dogmām. Uz Zemi ir
atnākusi jauna enerģija, Kristus apziņas enerģija. Tā arī ir Kristus
otrā atnākšana, kura tika pareģota un gaidīta. Tā ir notikusi Kristus
apziņas kosmiskās enerģijas plūsmas veidā, kuru var iegūt katrs cilvēks
uz Zemes. Katrs cilvēks, kura apziņa ir sasniegusi Kristus apziņas
līmeni, var saukties par Kristu.
Tomēr,
Kristus apziņa nav savienojama ar cietēja un upura apziņu. Lai to
iegūtu, vajag atbrīvoties no ciešanām un visa, kas izraisa cilvēkam
ciešanas atklāti vai paslepeni. Vecai apziņai ir jātransformējas.
Transformācijai ir jānotiek katrā individuāli. Katrs pats var «nokāpt no
krusta», pie kura viņš pats sevi piesita, transformēt par Gaismu un
Mīlestību sevī ciešanu programmu, par kuru gāja runa augstāk, ar to pašu
pārtraucot barot ar savu ciešanu enerģijām reliģiskos egregorus un
astrālās būtnes - dēmonus. Lai to izdarītu ir pietiekami apzināties to,
ka jūs to gribat un pieņemt stingro lēmumu šajā sakarā. Piesauciet
Visaugstāko Radītāju, savu Augstāko Es un Kosmiskus Gaismas un
Mīlestības spēkus. Izsakiet tiem savu nodomu sākot ar šo mirkli
attīstīties, ejot tikai pa augšupejošās evolūcijas, Gaismas, Mīlestības
un Apziņas ceļu. Paziņojiet tiem, ka jūs atsakieties no visām reliģiskām
dogmām un sagrozījumiem, kas veicina ciešanas.
Es pats sev šo nodomu noformulēju sekojoši: „Visaugstākais Kosmiskais Radītāj! Mans Augstākais Es! Visi Gaismas un Mīlestības spēki! Es
atsakos no visiem reliģiskiem rituāliem, kuri tika veikti ar mani šajā
vai iepriekšējās dzīvēs, tajā skaitā no baznīcas kristīšanas,
iesvētīšanas, laulāšanas, dievgaldu, grēksūdžu un citiem rituāliem (nosauciet konkrēti rituālus, kuri jums ir zināmi).
Es atsakos uzskatīt sevi par Dieva kalpu un grēcinieku. Es atbrīvoju
sevi no visām piesaistēm un saistībām ar reliģiskiem egregoriem un
hierarhijām. Es transformēju sevī par Gaismu un Mīlestību reliģisko
rituālu visas enerģijas, kā arī ciešanu programmu, kuru nes sevī krucifiksa
simbols, un izsaku nodomu šeit un tagad aktivizēt sevī Kristus apziņu.
Es dodu atļauju Kristus Mīlestības enerģijai izstaroties caur mani
šodien, rīt un vienmēr”.
Pēc šā
nodoma paušanas es jutu, kā no sirds aizgāja piesaistes, it kā smags
akmens tika noņemts no sirds čakras. Izjūtas šāda atbrīvošanas no
reliģiskās verdzības procesa laikā var būt ne tik ļoti vieglas un
patīkams. Tāpat var kādu laiku sāpēt galva, tā kā izdziedēšanās ir
nepieciešama apziņas matricām.
Atsakoties
no rituāliem, mēs neatsakāmies no Kristus un Kristus apziņas. Tieši
otrādi, mēs atbrīvojam tiem vietu savā dvēselē, atsakoties no
egregoriskiem murgiem, kuri ir sākuši mūs ietekmēt pēc reliģisko rituālu
veikšanas. Bet tādēļ, lai būtu kopā ar Kristu, mums nav vajadzīgi
rituāli un starpnieki. Tam ir pietiekoši paust savu tīru nodomu.
Tēmas
nobeigumā gribu piebilst, ka reliģiozs ceļš nav „slikts” vai
„nepareizs”. Vienkārši visam ir savs laiks. Tā ir viena no attīstības
pakāpēm, kuru mēs visi esam gājuši vai turpinām iet. Un, kad šīs pakāpes
visas mācības ir apgūtas, mēs vienkārši ejam tālāk. Ceļoties augšā pa
kāpnēm, mums nenāk prātā doma lamāt iepriekšējas pakāpes par to, ka tās
nebija pēdējās. Mēs varam sūroties par augšupejas grūtībām, bet mēs labi
saprotam, ka mums ir vajadzīgas mūsu kāpņu visas pakāpes, lai sasniegt
pašu augšējo. Reliģiskajās tradīcijās ir derīgu lietu liels daudzums,
kuras ir vajadzīgas mums tādēļ, lai mūsu attīstības tajā etapā, kad mēs
neesam vēl iemācījušies skaidri izšķirt Gaismu un Tumsu, attīstībai
derīgo un nederīgo, palīdzēt mums nepieļaut kļūdas, kuras var sekmēt
mūsu karmas pasliktinājumu. Tādēļ pasakieties reliģijai un tās
kalpotājiem par tām mācībām, kuras jūs pie tiem apguvāt. Tie arī kalpoja
Jums, izpildot savu uzdevumu, spēlējot savu lomu Radītāja plānā.
Tomēr
šodien un tuvākajā nākotnē tieši atbrīvošanas no visa veida verdzības
uzdevums un savu dievišķo radošo spēju atvēršana ir pats galvenais. Šā
uzdevuma izpilde paredz jaudīgu sevis transformāciju, kura pieprasa
pūles, bet dažos gadījumos īstu heroismu. Tomēr šis uzdevums katram ir
pa spēkiem. Vienkārši ticiet tajā, ka arī Jūs to varat! Manuprāt, tas ir
cilvēka cienīgs uzdevums, - radīt sevi no jauna!
Avots: http://www.sirius-centrs.lv/lv/section/index/menu_item_id/57/section_id/140 |