Citāgaismā saka:Izja, vienam keloktīvās iepirkšanās jēga ir piesaistīt jaunus klientus, citam uzņēmumam atlaižu servisi ir realizācijas kanāls, un domāju, ka tie kuri ātrāk sapratīs, ka tas ir vienkārši realizācijas kanāls, arī turpinās ar atlaižu servisiem sadarboties.Katram kanālam ir savas preces un pakalpojumi un arī pircēji. Tas tā pat kā avio nozarē, ir kompānijas, uz kuru lidojumiem biļetes var nopirkt tikai internetā, bet lidmašīnās nav ne tualešu, ne pusdienu, un cilvēks jūtās kā Rīgas tramvajā. ..un ir aviokompānijas, kuras nes emirātu nosaukumus, un tajās pat meitenes var dabūt strplaikos starp citām izklaidēm.Domāju, ka atlaižu servisi drīz būs pielīdzināmi lētajām aviolīnijām, kuras tāpat dalās pēc krutuma sākot ar Ryanair un turpinot vai beidzot ar AirBaltic.Savukārt, tie kuriem atlaižu servisi ir jaunu klientu piesaistīšanas veids, drīz vien atradīs kādu citu veidu, un šādi pozicionēti atlaižu servisi izbeigs savu pastāvēšanu vai darbosies uz plika entuziasma.
Ļoti svarīgi - ja mēs kādam stāstām par sava pāri darītāja sliktajām īpašībām, tad izveidojās kristāla tilts pa kuru šī cilvēka sliktās īpašības pārvietojās no viņa sirds un mūsējo sirdi, bet mūsu labās īpašības pa šo pašu tiltu aizceļo no mūsu sirds uz pāri darītāja sirdi, bet ja darām otrādi un pāri darītītāju pieminam ar tā labajām īpašībām, tad notiek tieši pretējais, viņa labās īpašības pārceļo pa šo kristāla tiltu no viņa sirds uz mūsu.
Pievienot komentārus var tikai reģistrēti lietotāji. [ Reģistrācija | Ieeja ]