Mainot šodienu izmainīsi nākotni - Pozitīvā psiholoģija <!--if(Pozitīvā psiholoģija)-->- Pozitīvā psiholoģija<!--endif--> - Rakstu katalogs - Reiki seansi

  Es vēlu visiem Laimi! 

Vietnes izvēlne
Ieejas forma
Sadaļas kategorijas Kategorijas iedaļa

Pozitīvā psiholoģija [65]
Pievilkšanas likums [5]
Naudas piesaistīšanas paņēmieni [11]
Viss par un ap sievietēm un vīriešiem [5]
Meklēšana
Galvenie » Raksti » Pozitīvā psiholoģija » Pozitīvā psiholoģija

Mainot šodienu izmainīsi nākotni
Kā piesaistīt pozitīvas izmaiņas dzīvē? 

Šis treniņš palīdzēs jums saņemt pozitīvus uzstādījumus no paša rīta. Vienkārši izlasiet tos no rīta un rīkojieties kā aprakstīts. Un jūs uzreiz redzēsiet, kā dzīve piepildās ar varavīksnes krāsas krāsām, un jūs pārstāsiet uztraukties.

1. Tieši šodien Es būšu laimīgs. Es lietošu izteiksmes "vairākums cilvēku laimīgi, piemēram tik, cik viņi ir apņēmīgi būt laimīgi”. Laime atrodas mūsos.

2. Tieši šodien Es mēģināšu piemēroties dzīvei, kura mani ieskauj, bet nemēģināšu visu piemērot savām vēlmēm. Es pieņemšu savu ģimeni, savu darbu un savas dzīves apstākļus tādus, kādi tie ir, un centīšos pielāgoties tiem.

3.  Tieši šodien Es parūpēšos par savu ķermeni. Veikšu rīta rosmi, rūpēšos par savu ķermeni, pareizi lietot pārtiku, centīšos nekaitēt savam organismam un nenoniecināt to,  lai mans organisms kļūtu par ideālu mašīnu priekš manu prasību izpildīšanas un lai sasniegtu manas vēlmes.

4. Tieši šodien Es veltu uzmanību sava prāta attīstībai. Es iemācīšos kaut ko vērtīgu un neslinkošu. Es izlasīšu to kas prasa piepūli, domāšanu un koncentrēties.

5. Tieši šodien Es nodarbošos ar morāles pašpilnveidošanu. Es ceru iegūt sekojošo: izdarīšu vismaz trīs lietas, kuras man gribās darīt – vienkārši vingrinoties.

6. Tieši šodien Es pret visiem būšu labestīgi noskaņots, centīšos izskatīties pēc iespējas labāk. Uzvilkšu to, kas man visvairāk piestāv, runāšu klusā balsī, pieklājīgi uzvedīšos, citus dāsni slavēšu, centīšos nevienu nekritizēt, ne pie viena nepiekasīties un necentīšos ne vienu komandēt.

7. Tieši šodien Es centīšos dzīvot tikai šodienai, necentīšos risināt visas savas dzīves problēmas uzreiz. Divpadsmit stundu laikā Es varēšu izdarīt tādas lietas, kuras mani šokētu, ja tas būtu jādara visu dzīvi. (p.s. te domāts ir veikt labas lietas, kuras kompleksu dēļ nevar izpildīt ikdienā – smieties, dejot kā tīk, justies brīvam utt.)

8. Tieši šodien es sastādīšu savu darbu programmu, pierakstīšu to, ko es darīšu katru stundu. Varbūt es precīzi nevarēšu sekot šai programmai, bet es to sastādīšu. Tas atbrīvos mani no steigas un neizlēmības.

9. Tieši šodien Es pusstundu pavadīšu mierā un vientulībā un centīšos pilnībā atslābināties.

10. Tieši šodien Es cīnīšos būt laimīgs, baudīt skaistumu, mīlēt un ticēt, kad tie, kurus es mīlu mīl mani.

Ja jūs vēlaties izstrādāt sev prāta noskaņojumus, kuri nes jums mieru un laimi, veiciet šādu likumu: Domājiet un uzvedieties dzīvespriecīgi, un jūs sajutīsiet sevi tādu. Un ar to pašu jūs pievilksiet pozitīvās izmaiņas savā dzīvē.


Lai izsargātos no noguruma un raizēm, jāievēro galvenais noteikums: cilvēkam ir jāatpūšas, un tas jādara, kamēr vēl neesat noguris. Nogurums sakrājas apbrīnojami strauji un liek jūsu sirdij strādāt ar milzīgu slodzi. Dr. V. Kenons no Hārvardas medicīniskās skolas paskaidro: «Vairums cilvēku domā, ka sirds strādā nepārtraukti, taču patiesībā pēc katras savilkšanās seko atslābums. Ar vidējo pulsa ātrumu 70 sitieni minūtē sirds faktiski strādā deviņas stundas diennaktī. Kopumā iznāk, ka piecpadsmit stundas diennaktī sirds atpūšas!» Dariet tā, kā jūsu sirds — atpūtieties, pirms esat piekusis.

avots: http://busilon.com/materialy/stati/zdorove/kak-privlech-polozhitelnye-izmenenija-v-zhizni.html
tulkoja Sandra Žukovska

Lūk, seši veidi, kā izvairīties no noguruma un raizēm un būt enerģijas un apņēmības pilnam:

1. Atpūtieties, kamēr neesat noguris.
2. Iemācieties atslābināties darbā.
3. Iemācieties atslābināties mājās.
4. Darbā izmantojiet četrus derīgus padomus: novāciet no galda visus dokumentus, atstājot vienīgi tos, kas attiecas uz tobrīd risināmo jautājumu; dariet visus darbus svarīguma secībā; saskaroties ar problēmu, risiniet to uzreiz; iemācieties organizēt, dalīt atbildību un pārraudzīt.
5. Strādājiet ar aizrautību.
6. Atcerieties, neviens nav nomiris no miega trūkuma; kaitējumu veselībai rada uztraukums par bezmiegu, nevis pats bezmiegs.

Izmantots materiāls no D. Kārnegija grāmatas «Sāc dzīvot!» (Jumava, 2008)


Avots: http://busilon.com/materialy/stati/zdorove/kak-privlech-polozhitelnye-izmenenija-v-zhizni.html
Kategorija: Pozitīvā psiholoģija | Pievienoja: Saulite (12.12.2011)
Skatījumu skaits: 678 | Reitings: 5.0/3
Komentāru kopskaits: 0
Pievienot komentārus var tikai reģistrēti lietotāji.
[ Reģistrācija | Ieeja ]
Mūsu aptauja
Kādu informāciju meklējat vietnē?
Atbilžu kopskaits: 2259
Mini-čats
Vietnes draugi
Statistika

Kopā Online: 3
Viesi: 3
Lietotāji: 0

Copyright © reiki.ukoz.lv 2016 Grāmatu un tulkojumu jebkāda veida pārpublicēšana - aizliegta!
Bezmaksasmājas lapu uzturēšana - uCoz