Prāta nomierināšana - Pozitīvā psiholoģija <!--if(Pozitīvā psiholoģija)-->- Pozitīvā psiholoģija<!--endif--> - Rakstu katalogs - Reiki seansi

  Es vēlu visiem Laimi! 

Vietnes izvēlne
Ieejas forma
Sadaļas kategorijas Kategorijas iedaļa

Pozitīvā psiholoģija [65]
Pievilkšanas likums [5]
Naudas piesaistīšanas paņēmieni [11]
Viss par un ap sievietēm un vīriešiem [5]
Meklēšana
Galvenie » Raksti » Pozitīvā psiholoģija » Pozitīvā psiholoģija

Prāta nomierināšana
Prāta nomierināšana

Dzīve ir ātra, interesanta un aizraujoša. Tā ir arī pārbaudījumu un prasību pilna, taču brīžiem tā mūs nogurdina, rada stresu, nemieru, bailes un satraukumu.

Mūsu ķermenis un gars spēj tikt galā tikai ar noteiktu daļu šo sajūtu. Pēc kāda laika mēs sasniedzam stāvokli, kad visa ir par daudz un rezultātā jūtamies slikti un neizturami. Nekāds ārējs spēks nespēj mūs atbrīvot no šīm sajūtam. Atbilde ir mūsos pašos – lai tiktu galā ar šīm sajūtām, mums ir jāielūkojas dziļi sevī. Viens no veidiem kā to izdarīt, ir mācīties un pielietot praksē meditāciju.

Lai spētu veselīgi un pilnvērtīgi funkcionēt, ķermenim ir vajadzīgs izsvērts samērs starp vingrinājumiem un atpūtu. Tāpat tas ir nepieciešams arī jūsu prātam. Iemācieties nomierināt prātu, ļaujot tam pilnībā atbrīvoties no domāšanas, analizēšanas, kombinēšanas, nemitīgas pagātnes ainu atveidošanas. Šīs ir svarīgākās iemaņas, kuras nepieciešamas izkopt, lai apslāpētu sevī kaitīgos spriedumus par realitāti.
Nemitīgā domāšana un analizēšana var pārraugt slimībā.

Atsauciet atmiņā savus skaistākos piedzīvojumus, padomājiet, kas tos padarīja tik īpašus. Tā bija jūsu ļaušanās šiem notikumiem, jūs pat neapzinājāties, ko domājat, kamēr tas notika.

Untitled 4.jpg - 57.23 KBCaur meditāciju izpaužas cilvēku dabiska vēlme iemācīties nomierināt prātu, lai spētu dzīvot, saskaroties ar modernās pasaules drudžaino rosību. Meditācija nav ezoteriska mācība, kuras apguvei vajag tērēt daudz laika un naudas, lai kāds speciālists atklātu jums senatnes skolotāju noslēpumus. Meditācija ir ļoti vienkāršs process, kura laikā atslābinoties iespējams atbrīvoties no spriedzes. Lai to panāktu, varat koncentrēties uz kādu krāsu, pilnīgu tukšumu vai arī lēnām atkārtot vienu skaņu, tādējādi pilnībā izslēdzot jebkuras citas domas. Ikreiz, kad jūtat, ka prātā ielaužas kāda uzmācīga doma, centieties to apspriest, skaļi sev pasakot, ka šis brīdis atvēlēts meditācijai.

Iesācējiem meditācija var ilgt piecpadsmit sekundes, bet vēlāk to var pagarināt līdz divdesmit minūtēm. Šāda relaksācija prātam ir tikpat svarīga kā regulāra atpūta ķermenis, un ar to iespējams nodarboties jebkurā vietā.


Kas notiek meditējot:

• nomierinās prāts. Pētījumos pierādīts, ka meditācijas laikā samazinās smadzeņu garozas aktivitāte tajā rajonā, kur atrodas galvenais domāšanas centrs;
• atslābinās muskulatūra. Šajā laikā atpūšas ķermeņa augšējās daļas — plecu joslas, kakla daļas muskuļi, uzlabojas smadzeņu apgāde ar skābekli.
• uzlabojas veselība. Samazinās asinsvadu spazmas, normalizējas asinsspiediens, uzlabojas perifērās nervu sistēmas un gremošanas orgānu darbība;
• mazinās nogurums un atjaunojas darba spējas. Piecas meditācijas minūtes atsver pusstundu miega.


Avots: http://www.irlaiks.lv/health/diet/extraordinary/article.php?id=5616149
Kategorija: Pozitīvā psiholoģija | Pievienoja: Saulite (12.12.2011)
Skatījumu skaits: 720 | Reitings: 4.0/1
Komentāru kopskaits: 0
Pievienot komentārus var tikai reģistrēti lietotāji.
[ Reģistrācija | Ieeja ]
Mūsu aptauja
Kādu informāciju meklējat vietnē?
Atbilžu kopskaits: 2259
Mini-čats
Vietnes draugi
Statistika

Kopā Online: 2
Viesi: 2
Lietotāji: 0

Copyright © reiki.ukoz.lv 2016 Grāmatu un tulkojumu jebkāda veida pārpublicēšana - aizliegta!
Bezmaksasmājas lapu uzturēšana - uCoz